Жителям Кіровоградщини стало відомо про три кроки до легалізації приватних і дачних будинків збудованих без дозволу
Жителям Кіровоградщини стало відомо про три кроки до легалізації приватних і дачних будинків збудованих без дозволу, повідомляють «Олександрійські новини».
Спрощеній легалізації підлягають індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки загальною площею до 300 кв. м, а також господарські (присадибні) будівлі і споруди загальною площею до 100 квадратних метрів, збудовані з 5 серпня 1992 до 9 квітня 2015 року, інформує офіційний сайт Міністрества регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України.
Для легалізації таких будинків необхідно:
Перший крок – отримати техпаспорт на будинок шляхом звернення до місцевого Бюро технічної інвентаризації (БТІ) або до сертифікованого приватного експерта (інженера) та укладення договору щодо технічного обстеження будівлі.
За технічну інвентаризацію відповідальність несе експерт (інженер), що оформляє техпаспорт. Він проводить обстеження (огляд) будівлі і якщо всі дані відповідають нормам чинного містобудівного законодавства, видає технічний паспорт з відображенням в ньому існуючої забудови та відміткою про її технічне обстеження.
Другий крок – ввести будинок в експлуатацію, підготувавши необхідний пакет документів та звернувшись до органу Державного архітектурно-будівельного контролю (ДАБІ) за місцезнаходженням будівлі або до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) цього населеного пункту.
Необхідні документи: заява про прийняття будинку в експлуатацію, 1 примірник заповненої декларації про готовність об’єкта до експлуатації, засвідчена копія документу, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою відповідного до цільового призначення, на якій розміщено будинок, засвідчена копія техпаспорту (з відміткою про проведення технічного обстеження).
Введення будинку в експлуатацію здійснюється безкоштовно протягом 10 робочих днів з дня подання заяви. Декларацію реєструє місцевий орган ДАБІ. А для присвоєння поштової адреси необхідно ще звернутися до ЦНАП або до органу місцевого самоврядування.
Третій крок – зареєструвати право власності через нотаріуса або ЦНАП.
Необхідні документи: заява, паспорт, ідентифікаційний код, документ (квитанція) про оплату адміністративного збору, зареєстрована декларація про готовність об’єкта до експлуатації, документ, що підтверджує право власності/оренди на земельну ділянку, технічний паспорт на будівлю.
Довідково:
31 серпня 2018 року набрав чинності наказ Мінрегіону від 3 липня 2018 № 158 (зареєстровано в Мін’юсті 28 серпня 2018 за № 976/32428), яким затверджено Порядок проведення технічного обстеження і прийняття в експлуатацію збудованих без дозволу приватних, садових, дачних будинків, будівель і споруд сільськогосподарського призначення (за класом наслідків СС1). Це стало можливим після прийняття нового Закону №2363-VIII від 22 березня 2018 «Про внесення зміни до пункту 9 розділу V «Прикінцеві положення» Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» щодо продовження терміну прийняття в експлуатацію об’єктів будівництва, збудованих без дозволу на виконання будівельних робіт».
Фото “Pixabay”
Чоловіка, якого зафіксували на відео у момент вивезення сміття в […]
В Олександрійському пабліку https://t.me/hyevuy_alex опублікували відео, як чоловік та жінка […]
Вчора, 22 березня, в Олександрії біля танка сталася дорожньо-транспортна пригода. […]
Залишити коментар