Що таке електронна цифрова печатка?
ЩО ТАКЕ ЕЦП
Розвиток глобальних комунікацій в діловому і повсякденному житті привів до появи нової області взаємовідносин, предметом яких є електронний обмін даними. У такому обміні даними можуть брати участь органи державної влади, комерційні і некомерційні організації, а також громадяни в своїх офіційних і особистих стосунках.
Проблема збереження електронних документів від копіювання, модифікації і підробки вимагає для свого вирішення специфічних засобів і методів захисту. Одним з поширених в світі засобів такого захисту є Електронний цифровий підпис (ЕЦП), який за допомогою спеціального програмного забезпечення підтверджує достовірність інформації документу, його реквізитів і факту підписання конкретною особою.
Програма електронного документообігу з використанням ЕЦП на сьогодні активно впроваджується в державних установах і органах державної влади, що істотно розширює можливості застосування ЕЦП і розвиток електронного документообігу в Україні.
ЕЦП може використовуватися юридичними і фізичними особами як аналог власноручного підпису для надання електронному документу юридичної сили. Юридична сила електронного документу, підписаного ЕЦП, еквівалентна юридичній силі документу на паперовому носії, підписаного власноручним підписом правомочної особи і скріпленим печаткою.
ЕЦП функціонально аналогічний звичайному рукописному підпису на папері і володіє всіма його основними перевагами:
– засвідчує, що підписаний документ надходить від особи, що його підписала;
– гарантує цілісність підписаного документа (захист від модифікацій);
– не дає можливості особі, що підписала документ, відмовитися від зобов’язань, пов’язаних з підписаним документом.
Переваги використання ЕЦП
Застосування ЕЦП дозволяє значно скоротити час руху документів в процесі оформлення звітів і обміну документацією. Документи, підписані ЕЦП, передаються через Інтернет або локальну мережу протягом декількох секунд. Всі учасники електронного обміну документами дістають рівні можливості, незалежно від їх віддаленості один від одного.
Використання ЕЦП дозволяє:
– замінити при безпаперовому документообігу традиційні печатку та підпис;
– удосконалити і здешевити процедуру підготовки, доставки, обліку і зберігання документів, гарантувати достовірність документації;
– значно скоротити час руху документів, прискорити і полегшити процес візування одного документа декількома особами;
– використовувати одні і ті ж засоби ЕЦП при обміні інформацією зі всіма міністерствами, відомствами, адміністраціями на території України;
– побудувати корпоративну систему обміну електронними документами;
– забезпечити цілісність – гарантію того, що інформація зараз існує в її початковому вигляді, тобто при її зберіганні або передачі не було проведено несанкціонованих змін;
– мінімізувати ризик фінансових втрат за рахунок забазпечення конфіденційності інформаційного обміну документами (при використанні функції шифрування).
ЕЛЕКТРОННА ЦИФРОВА ПЕЧАТКА
Одним із основних реквізитів документів, що підписуються юридичними особами або фізичними особами-підприємцями, є печатка. Електронний цифровий підпис може також функціонувати і в цій якості. Порядок отримання Електронної цифрової печатки юридичними особами і фізичними особами-підприємцями аналогічний порядку отримання Електронного цифрового підпису.
За додатковою інформацією звертайтеся до управління Пенсійного фонду в м.Олександрії та Олександрійському районі за адресою: вул. Пролетарська, 13, кімн. 4; телефон: 4-06-65.
В.о. начальника відділу персоніфікованого обліку, інформаційних систем та мереж В. Суржик
Чоловіка, якого зафіксували на відео у момент вивезення сміття в […]
В Олександрійському пабліку https://t.me/hyevuy_alex опублікували відео, як чоловік та жінка […]
Вчора, 22 березня, в Олександрії біля танка сталася дорожньо-транспортна пригода. […]
Залишити коментар