Олександрійці можуть звернутися на безкоштовну «гарячу лінію» Кабміну щодо безпідставної відмови у наданні субсидії
Якщо громадянину безпідставно відмовляють у наданні субсидії, можна звернутися на безкоштовну урядову гарячу лінію за телефоном 15-45. Звернення буде зафіксовано та надіслано для оперативного реагування, повідомляють «Олександрійські новини» з посиланням на прес-реліз Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України.
«Тим сім’ям, які не встигли оформити житлову субсидію до початку опалювального сезону, Уряд компенсує всі витрати на комунальні послуги. Навіть якщо документи буде подано у листопаді чи грудні. Незалежно від виду опалення – централізоване теплопостачання чи індивідуальне газове або електричне опалення – у разі надходження заяви про призначення субсидії, до прикладу у грудні, безповоротна допомога Уряду буде призначена з початку опалювального сезону.
Тобто держава відшкодує комунальні витрати родини за два місяці. Це гарантовано Постановою Кабінету Міністрів № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива».
Крім того, якщо житлову субсидію на новий рік (2018-2019 рр.) вам уже призначено, то у жовтні управління соцзахисту автоматично розрахують її розмір на зиму. Це у листопаді-грудні буде відображено у реєстрі субсидіантів subsidii.ioc.gov.ua, який працює з літа 2018 року.
Якщо хтось не встиг ще оформити допомогу держави щодо сплати комунальних послуг, має змогу зробити це у будь-який зручний для себе час. Механізм оформлення житлових субсидій й надалі простий.
Для отримання державної допомоги щодо сплати житлово-комунальних послуг необхідно заповнити лише Заяву та Декларацію про доходи. Жодних інших документів не потрібно.
Готові документи можна:
• самостійно подати до місцевих управлінь праці та соціальної політики, сільських і селищних рад;
• надіслати рекомендованим листом до органів соціального захисту населення за місцем проживання;
• відправити через Інтернет (заповнити заяву та декларацію можна на сайті subsidii.mlsp.gov.ua).
Протягом кількох тижнів з моменту отримання документів соціальна установа письмово повідомить про рішення з приводу надання допомоги та її розміру. З липня 2018 року розмір своєї субсидії можна дізнатися також он-лайн – на сайті subsidii.ioc.gov.ua», – говориться у повідомленні.
Нагадаємо, урядова «гаряча лінія» – механізм для взаємодії Уряду з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади з урахуванням громадської думки.
Звернення приймаються працівниками Урядового контактного центру за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку і надсилаються органам виконавчої влади відповідно до компетенції, Секретаріату Кабінету Міністрів для вирішення порушених у них питань по суті, надання відповідних роз’яснень. Урядова «гаряча лінія» 1545 працює цілодобово
Дзвінки на урядову «гарячу лінію» 1545 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.
Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»: +38 (044) 284-19-15 (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку).
Громадяни також мають можливість подати електронне звернення до органів виконавчої влади через веб-сайт Урядового контактного центру: www.ukc.gov.ua.
Чоловіка, якого зафіксували на відео у момент вивезення сміття в […]
В Олександрійському пабліку https://t.me/hyevuy_alex опублікували відео, як чоловік та жінка […]
Вчора, 22 березня, в Олександрії біля танка сталася дорожньо-транспортна пригода. […]
Залишити коментар