До уваги громадських організацій!
Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 440 затверджено Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, згідно з яким неприбуткові організації, в тому числі громадські організації, які не приведуть свої установчі документи відповідно до норм пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України, після 1 січня 2017 року виключаються контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій.
У зв’язку з цим рекомендуємо зареєстрованим громадським організаціям до 27 грудня 2016 року внести зміни до своїх статутів шляхом прийняття їх у новій редакції.
Згадані зміни повинні передбачати: заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб; передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення).
Додатково рекомендуємо одночасно з приведенням статуту у відповідність з податковим кодексом внести зміни та привести статут у відповідність із Законом України “Про громадські об’єднання”, а у разі зміни назви вулиці додатково включити до порядку денного органу, який уповноважений приймати рішення ще і питання щодо зміни адреси місцезнаходження.
Для державної реєстрації змін необхідно подати:
1) заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу;
2) примірник оригіналу рішення органу управління юридичної особи про зміни;
3) реєстр осіб (громадян), які брали участь в засіданні органу управління юридичної особи;
4) документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення відповідно до статуту;
5) установчий документ юридичної особи в новій редакції.
Державна реєстрація змін, що пов’язані з приведенням установчих документів у відповідність до чинного законодавства, здійснюється безоплатно.
Документи можна подати до:
– спеціаліста Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області, який здійснює прийом громадян за адресою: м. Олександрія, вулиця 6-го Грудня, 138 (другий поверх, ліве крило), телефон для довідок 3-51-79, або до Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області за адресою: м. Кропивницький, вул. Дворцова, 6/7 (І поверх, каб. № 104), телефон для довідок (22) 22-24-09). Документи приймаються протягом всього робочого дня, тобто з 8 год. 30 хв. до 17 год. 30 хв. (у п’ятницю до 16 год. 15 хв.), вихідні дні: субота, неділя;
– найближчого центру надання адміністративних послуг (міської ради – пр-т. Соборний, 59, тел. 7-42-61, 7-38-57; районної державної адміністрації – вул. Першотравнева, 5, тел. 7-20-99);
– місцевого Центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги (вул. Першотравнева, 18, тел. 7-04-04, 7-04-40).
Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області.

Чоловіка, якого зафіксували на відео у момент вивезення сміття в […]

В Олександрійському пабліку https://t.me/hyevuy_alex опублікували відео, як чоловік та жінка […]

Вчора, 22 березня, в Олександрії біля танка сталася дорожньо-транспортна пригода. […]
Залишити коментар