Олександрійці самостійно складатимуть акти-претензії за неякісні послуги комунальників для компенсацій (зразок)
Олександрійці-споживачі самостійно складатимуть акти-претензії щодо неякісних комунальних послуг та матимуть змогу отримати компенсацію за неправомірні дії комунальників, повідомляють «Олександрійські новини».
Механізм перевірки належної кількості та якості комунальних послуг визначені типовим договором між споживачем та постачальником. Споживачі, після того як на черговому засіданні Кабміну затвердили форму акту-претензії та механізм задоволення претензій, отримали реальний спосіб тиску на недобросовісних надавачів послуг будь-якої форми власності. Зразок акту-претензії можна переглянути за посиланням і за необхідності, роздрукувати.
«Споживачі комунальних послуг зможуть вимагати проведення перевірок якості ЖКП та в подальшому отримувати відшкодування. Це стосуватиметься перевірок якості послуг з постачання теплової енергії, гарячої води, централізованого водопостачання і водовідведення, вивезення побутових відходів, управління багатоквартирним будинком. Таким чином ми посилюємо права та інтереси споживачів та встановлюємо прозорі механізми взаємодії споживача та надавача послуг відповідно до європейських стандартів», — наголосив на засіданні Уряду Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко, коментуючи прийняття відповідної постанови Кабміном.
Документ розроблено Мінрегіоном та вступає в силу з 1 травня 2019 року, уточнює прес-служба Віце-прем’єр-міністра України. Повний текст постанови має бути опублікований незабаром.
Чоловіка, якого зафіксували на відео у момент вивезення сміття в […]
В Олександрійському пабліку https://t.me/hyevuy_alex опублікували відео, як чоловік та жінка […]
Вчора, 22 березня, в Олександрії біля танка сталася дорожньо-транспортна пригода. […]
Залишити коментар