Залізнична станція Олександрія відзначила 115-річний ювілей
115 років тому для прискорення доставки вантажів з Придніпров’я і Донбасу до західних регіонів країни зусиллями Харківсько-Миколаївської та Катеринославської залізниць було прокладено 70-кілометрова гілка від станції Користівка до станції П’ятихатки. Першою станцією на новій ділянці стала станція Олександрія.
Про це повідомили у прес-центрі Одеської залізниці.
Введена в експлуатацію у 1901 році залізнична станція відрізнялась лише вокзалом, який був збудований по індивідуальному проекту. Тоді вантажили на станції зерно й іншу сільгосппродукцію, вивантажували ліс, керосин, бакалію. У 1931 році станція Олександрія стала вантажною станцією II класу. Крім вантажних робіт, через станцію транзитом проходило до 50 пар поїздів на зміну. Під час Другої Світової війни станцію було зруйновано, повністю оновити інфраструктуру станції вдалося лише у 1951 році.
На початку 60-х років ХХ століття станцію було реконструйовано – у тому числі подовжено колію. В ті часи станція Олександрія стала однією з перших, на якій впроваджувалась електрична централізація управління стрілочними переводами. У 2003 році було збудовано сучасний вокзал та платформи.
У зимові свята та літний період станція обслуговує понад 700 пасажирів на добу, а зазвичай – близько 400.Основні напрямки пасажирських перевезень – Львів, Київ, Запоріжжя, Дніпропетровськ.
За показниками минулого року на станції Олександрія навантажується 120 вагонів у середньому на місяць (переважно зерно); вивантажується 60 вагонів (переважно міндобрива). Серед основних вантажів слід визначити металеві вироби, металобрухт, матраци.
Чоловіка, якого зафіксували на відео у момент вивезення сміття в […]
В Олександрійському пабліку https://t.me/hyevuy_alex опублікували відео, як чоловік та жінка […]
Вчора, 22 березня, в Олександрії біля танка сталася дорожньо-транспортна пригода. […]
Залишити коментар