Олександрійцям стануть доступні електронні сервіси Мінюсту
Міністерство юстиції поступово запроваджує нові стандарти надання реєстраційних послуг, за допомогою яких громадяни зможуть отримувати усі необхідні дані у вигляді витягів, довідок чи виписок в електронній формі, не виходячи з дому.
Відповідний розділ “Кабінет електронних сервісів” функціонує на офіційному сайті Міністерства юстиції, проте на даний час послуги доступні не для всіх регіонів.
За допомогою даного веб-ресурса громадяни зможуть отримувати довідки з державних реєстрів, інформаційні документи, замовляти ключі електронного підпису, слідкувати за розглядом судових справ та зареєструватися на прийом в різні держустанови за допомогою відеозв’язку.
Кожному електронному документу буде присвоєно унікальний номер. За ним в електронній системі можна буде віднайти оригінал документу, якщо цього буде вимагати банк чи якась інша установа. Строк дії сформованого документа і його унікального номера буде визначений Мін?юстом.
Згідно з прийнятими законодавчими актами, усі сформовані електронною системою документи мають такий самий офіційний статус, як і їх паперові аналоги з підписом і печаткою реєстратора.
Нагадаємо, поряд з електронним сервісом Мінюсту розвивається портал отримання держпослуг “IGov“, створений волонтерами за підтримки державних структур.
Чоловіка, якого зафіксували на відео у момент вивезення сміття в […]
В Олександрійському пабліку https://t.me/hyevuy_alex опублікували відео, як чоловік та жінка […]
Вчора, 22 березня, в Олександрії біля танка сталася дорожньо-транспортна пригода. […]
Залишити коментар