Якiсть життя

на попередню сторiнку

Людей найбільше хвилюють ціни, війна та власні доходи - соціологи

Людей найбільше хвилюють ціни, війна та власні доходи - соціологи

Жителі обласного центру назвали три проблеми, які хвилюють їх найбільше. До них віднесли високі ціни, низькі доходи та війну.

Про це повідомив кандидат соціологічних наук, керівник «Центральноукраїнської соціологічної лабораторії» Едуард Клюєнко під час прес-конференції у Центральноукраїнському бюро новин.

У ході опитування «Громадська думка обласного центру: актуальні питання» експерти визначили рейтинги політичних сил та місцевих керівників, рейтинг джерел інформації і найбільші для жителів Кропивницького проблеми.

Респонденти могли обрати декілька варіантів, ранжуючи проблеми за важливістю для себе.

Зазначимо, що у порівнянні з опитуванням громадської думки в області у листопаді-грудні 2017 року рейтинг найбільш важливих проблем для місцевих жителів майже не змінився.

Трійка «лідерів» має такий вигляд: ціни - 46%, війна - 44%, низькі доходи - 36%.

30% опитаних віднесли до найважливіших проблем також знецінення гривні, корупцію, безробіття.

Як відзначили соціологи, жителі Кропивницького менше уваги стали приділяти тарифам на комунальні послуги. На думку соціологів, це пов’язано із завершенням опалювального сезону, що зазвичай зменшує увагу людей до цін та якості комунальних послуг.


Головним джерелом інформації про події для жителів Кропивницького залишається телебачення. Його поставили на перше місце 78% опитаних містян, відповідаючи на запитання «Які джерела інформації про події для вас головні?».

Найчастіше місцеві жителі дивляться центральні телеканали: «1+1» та «Інтер».

На другому місці за популярністю - інтернет-сайти. Ними користуються 46% респондентів. Інформація друзів, колег чи родичів важлива для 25% кропивничан.

Газетам та соціальним мережам довіряють приблизно однаково - по 17% опитаних. Найменш надійним джерелом інформації про події стало радіо - його обрали лише 3% респондентів.


Дослідження соціальної думки проводилося наприкінці лютого - на початку березня 2018 року. Соціологи опитали 600 постійних жителів Кропивницького.


0    382     26.04.2018


Коментарі (0)

Для додавання коментарів необхідно авторизуватися!