Якiсть життя

на попередню сторiнку

Запрошуємо скористатись веб-порталом електронних послуг Пенсійного фонду України

Запрошуємо скористатись веб-порталом електронних послуг Пенсійного фонду України

1. Що таке веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України (далі – веб-портал), який інформаційний ресурс містить веб-портал і який перелік послуг можна отримати завдяки цьому електронному сервісу?

Інформаційний ресурс веб-порталу Пенсійного фонду України створений ще у 2012 році з метою дистанційного отримання необхідної інформації та контролю за персональними даними, що стосується громадян України, які є або були працюючими особами (у тому числі фізичними особами-підприємцями), пенсіонерів та роботодавців.

Веб-портал містить персональні облікові дані застрахованої особи, які включають інформацію щодо прізвища, ім’я та по батькові,  дати та місця народження;  місця проживання із зазначенням адреси; суми сплачених страхових внесків до Пенсійного фонду за відповідний місяць;  наявного страхового стажу;  ознак особливих умов праці (пільговий стаж);  суми заробітної плати (грошового забезпечення, доходу); з якої сплачено страхові внески за відповідний місяць;  суми доходу (прибутку) осіб, які провадять підприємницьку діяльність і обрали особливий спосіб оподаткування (єдиний податок, фіксований сільськогосподарський податок);  дати, з якої призначено пенсію;  коефіцієнтів  страхового стажу, заробітної плати (доходу); заробітної плати (доходу) для обчислення, перерахунку, індексації пенсії;  розміру пенсії для виплати тощо.

Разом із цим, по страхувальниках, які наразі реєструються в органах Державної фіскальної служби України, наявна інформація щодо звітування за найманих працівників (по фізичних особах-підприємцях – «за себе») та сплати єдиного соціального внеску.

Основний перелік послуг, які можна отримати завдяки реєстрації на веб-порталі, це:

1. отримання виписок з індивідуальними відомостями про застраховану особу;

2. перегляд даних електронної пенсійної справи;

3. направлення звернення з будь-якого питання та отримання відповіді, не відвідуючи Пенсійний фонд;

4. надання запиту на попередню підготовку документів (довідок, виписок, інших документів);

5. можливість записатися на прийом до посадових осіб із обранням теми, дати та часу відвідування органу Пенсійного фонду України.

Крім того, на сторінках веб-порталу є багато довідкової інформації, користування якою не потребує реєстрації: графіки прийому керівництва Пенсійного фонду, адреси територіальних управлінь Пенсійного фонду України в областях. Застраховані особи можуть отримати актуальні тексти законодавчих актів, переглянути наведені зразки бланків, заяв, інших документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсій, отримання допомоги на поховання тощо.

Всі можливості, які надаються веб-порталом, абсолютно безкоштовні.

2. Яким чином відбувається реєстрація користувача? Це складно?

Процедура реєстрації на порталі максимально спрощена для зручності користувачів. Передбачено  два способи реєстрації на порталі:

1) за допомогою подання заяви для реєстрації;

2) он-лайн реєстрація з використанням електронного цифрового підпису.

Реєстрація за заявою передбачає особисте відвідування Пенсійного фонду та складається з трьох кроків:

1 крок. Прийти до найближчого територіального управління Пенсійного фонду й оформити заяву. Для цього фізичній особі треба мати при собі паспорт та ідентифікаційний код, юридичній особі – документ, що посвідчує її належність до організації.

Внесені у заяву відомості перевіряються спеціалістом та вносяться до інформаційної системи Пенсійного фонду. Друкується розписка про одержання заяви, а також «реєстраційний код». Цей код необхідний для первинної реєстрації на веб-порталі. До моменту закінчення реєстрації він зберігається в таємниці.

2 крок. Після отримання реєстраційного коду необхідно зайти на веб-портал Пенсійного фонду України за адресою www.portal.pfu.gov.ua, обрати пункт меню «Реєстрація на порталі», заповнити реєстраційну форму, використовуючи реєстраційний код, заповнити адресу електронної скриньки, внести логін та пароль, які  бажано вибирати такими, що не містять справжніх імен та прізвищ. Виконання такої рекомендації сприяє захисту персональних даних.

3 крок. На електронну адресу, яку ви вказали, надійде лист, потрібний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження Ви отримаєте повідомлення з веб-порталу про успішне закінчення реєстрації і можливість користування послугами в електронному вигляді.

3. Для категорії громадян, у яких є електронний ключ, користування веб-порталом здійснюється за спрощеною формою? Вони можуть бути користувачами одразу чи мають ще пройти певні реєстраційні процедури?

Вхід до веб-порталу за допомогою електронного ключа є однозначно зручнішим, ніж за заявою. І ті особи, які мають електронний ключ,  користуються перевагами, а саме: їм не потрібно відвідувати Пенсійний фонд та отримувати реєстраційний код доступу.

Зареєструватися на веб-порталі можна вдома, на роботі, в будь-якому зручному місці та в зручний час. Процедура реєстрації максимально спрощена та займе не більше 2-3 хвилин.

Після входу за посиланням http://portal.pfu.gov.ua обираємо пункт головного меню «Вхід» та виконуємо перший вхід на веб-портал за ЕЦП (закладка «За ЕЦП»).

Обираємо з переліку орган, за допомогою якого створено електронний ключ та сам ключ, який знаходиться на будь-якому носії (це флешка чи жорсткий диск комп’ютера), вносимо пароль і одразу користуємося електронними послугами веб-порталу.

4. Якщо під час перегляду користувач побачив невідповідності або інформація про нього відсутня зовсім?

Якщо працююча особа побачила на веб-порталі невідповідність, наприклад, прізвища, ім’я та по батькові, варто відразу звернутися до роботодавця з вимогою виправлення цих даних або до спеціаліста Пенсійного фонду.

Начальник відділу

адміністрування, супроводження

інформаційних систем,

електронних реєстрів та захисту

інформації Л. Галенко

Ілюстрація - Житомирська обласна державна адміністрація

0    278     13.10.2017


Коментарі (0)

Для додавання коментарів необхідно авторизуватися!