Нові можливості веб-порталу Електронних послуг Пенсійного фонду
Олександрійське об’єднане управління Пенсійного фонду України повідомляє, що на виконання одного із завдань Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року щодо поліпшення якості обслуговування громадян у поточному році створено єдине інформаційне середовище, у якому обробляється інформація про застрахованих осіб та пенсіонерів, реалізовано доступ до даних пенсійної справи та картки застрахованої особи з використанням електронного цифрового підпису.
Так, з 1 листопада 2016 року запрацював оновлений веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, функції якого значно розширено. Тепер, завдяки новим функціональним можливостям, громадяни можуть без черг і зайвих витрат часу отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду. Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально.
Відтепер процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена: за наявності електронно-цифрового підпису (ключа ЕЦП) громадяни мають можливість миттєвої он-лайн реєстрації. Для цього необхідно перейти за адресою www.portal.pfu.gov.ua та скористатися розміщеними на сайті підказками. Крім того, для реєстрації на веб-порталі можна звернутись до територіального управління Пенсійного фонду України із заявою та документом, який засвідчує особу. Внесені у заяву відомості перевіряються, вносяться до інформаційної системи Пенсійного фонду, після чого громадянин отримує реєстраційний код, який потрібно ввести при заповненні реєстраційної форми безпосередньо на сайті веб-порталу.
Зареєстровані користувачі зможуть без черг і зайвих витрат часу скористатись наступними електронними послугами:
-отримувати інформацію, накопичену в базах даних персоніфікованого обліку;
-здійснювати контроль за даними, що вносяться до системи персоніфікованого обліку та впливають на пенсійні права (для працюючих);
-отримувати відомості з власної пенсійної справи (для пенсіонерів) щодо суми призначеної пенсії, з урахуванням усіх встановлених надбавок, виду пенсії, закінчення строку виплати пенсії тощо;
-подавати заяву – запит на попереднє замовлення паперових документів, а саме: виписки з системи персоніфікованого обліку, виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів), виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників);
-подавати скарги та пропозиції до органів Пенсійного фонду;
-подавати заяви про призначення пенсії до органів Пенсійного фонду;
-подавати заяви про перерахунок пенсії у зв’язку з набутим страховим стажем до органів Пенсійного фонду (для пенсіонерів);
-записатися на прийом до органу Пенсійного фонду з можливістю вибору часу, зручного для відвідування Фонду.
За більш детальною інформацією просимо звертатися до Олександрійського об’єднаного управління Пенсійного фонду України за адресою: м.Олександрія, пл. Соборна, 8, відділ обслуговування громадян, або за телефоном 4-05-42.
О.Мальцева, начальник відділу платежів до пенсійної системи
Чоловіка, якого зафіксували на відео у момент вивезення сміття в […]
В Олександрійському пабліку https://t.me/hyevuy_alex опублікували відео, як чоловік та жінка […]
Вчора, 22 березня, в Олександрії біля танка сталася дорожньо-транспортна пригода. […]
Залишити коментар