Новини

на попередню сторiнку

Понад 50% скарг абонентів водоканалу в Кропивницькому, комунальники не задовольняють

Понад 50% скарг абонентів водоканалу в Кропивницькому, комунальники не задовольняють

Найменше серед 11 українських міст, зважають на скарги споживачів у водопровідно-каналізаційному господарстві Кропивницького, повідомляють «Олександрійські новини».

Результати опитування, що мало визначити рівень вдоволеності споживачів послугами, оприлюднили на офіційній сторінці Світового Банку.

«68% українців проживають у містах і мають доступ до водопостачання. Щоб дізнатися рівень вдоволеності послугами, #СвітовийБанк провів опитування…47% скарг не задовольняють у Києві, 44% -- у Чугуєві Харківської області. Більше реагують на скарги - в Нововолинську, Тернополі та Житомирі. Там невдоволених скарг 27%, 23% та 19% відповідно», зазначено на сторінці Світового Банку.

Серед основних проблем якості житлово-комунальних послуг -- застаріла інфраструктура, відсутність якісного управління та неправильний розподіл витрат, вказують у результатах опитування.

Опитування було проведено в 11 містах України серед майже 6 тисяч респондентів різного віку в рамках «Другого проекту розвитку міської інфраструктури України (UIP2)», що фінансується World Bank Ukraine.


0    1284     09.01.2019
Loading...


Коментарі (0)

Для додавання коментарів необхідно авторизуватися!