Новини

на попередню сторiнку

Олександрійці можуть звернутися на безкоштовну «гарячу лінію» Кабміну щодо безпідставної відмови у наданні субсидії

Олександрійці можуть звернутися на безкоштовну «гарячу лінію» Кабміну щодо безпідставної відмови у наданні субсидії

Якщо громадянину безпідставно відмовляють у наданні субсидії, можна звернутися на безкоштовну урядову гарячу лінію за телефоном 15-45. Звернення буде зафіксовано та надіслано для оперативного реагування, повідомляють «Олександрійські новини» з посиланням на прес-реліз Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України.

«Тим сім’ям, які не встигли оформити житлову субсидію до початку опалювального сезону, Уряд компенсує всі витрати на комунальні послуги. Навіть якщо документи буде подано у листопаді чи грудні. Незалежно від виду опалення – централізоване теплопостачання чи індивідуальне газове або електричне опалення – у разі надходження заяви про призначення субсидії, до прикладу у грудні, безповоротна допомога Уряду буде призначена з початку опалювального сезону.

Тобто держава відшкодує комунальні витрати родини за два місяці. Це гарантовано Постановою Кабінету Міністрів № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива».

Крім того, якщо житлову субсидію на новий рік (2018-2019 рр.) вам уже призначено, то у жовтні управління соцзахисту автоматично розрахують її розмір на зиму. Це у листопаді-грудні буде відображено у реєстрі субсидіантів subsidii.ioc.gov.ua, який працює з літа 2018 року.

Якщо хтось не встиг ще оформити допомогу держави щодо сплати комунальних послуг, має змогу зробити це у будь-який зручний для себе час. Механізм оформлення житлових субсидій й надалі простий.

Для отримання державної допомоги щодо сплати житлово-комунальних послуг необхідно заповнити лише Заяву та Декларацію про доходи. Жодних інших документів не потрібно.

Готові документи можна:

• самостійно подати до місцевих управлінь праці та соціальної політики, сільських і селищних рад;

• надіслати рекомендованим листом до органів соціального захисту населення за місцем проживання;

• відправити через Інтернет (заповнити заяву та декларацію можна на сайті subsidii.mlsp.gov.ua).

Протягом кількох тижнів з моменту отримання документів соціальна установа письмово повідомить про рішення з приводу надання допомоги та її розміру. З липня 2018 року розмір своєї субсидії можна дізнатися також он-лайн – на сайті subsidii.ioc.gov.ua», - говориться у повідомленні.

Нагадаємо, урядова «гаряча лінія» – механізм для взаємодії Уряду з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади з урахуванням громадської думки.

Звернення приймаються працівниками Урядового контактного центру за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку і надсилаються органам виконавчої влади відповідно до компетенції, Секретаріату Кабінету Міністрів для вирішення порушених у них питань по суті, надання відповідних роз’яснень. Урядова «гаряча лінія» 1545 працює цілодобово

Дзвінки на урядову «гарячу лінію» 1545 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»: +38 (044) 284-19-15 (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку).

Громадяни також мають можливість подати електронне звернення до органів виконавчої влади через веб-сайт Урядового контактного центру: www.ukc.gov.ua.





0    539     29.10.2018
Loading...


Коментарі (0)

Для додавання коментарів необхідно авторизуватися!