Новини

на попередню сторiнку

Якість тепла, яке подають у будинки олександрійців моніторитиме Національна комісія

Якість тепла, яке подають у будинки олександрійців моніторитиме Національна комісія

Якість тепла та постійність його постачання у будинки олександрійських споживачів тепер моніторитиме Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг. Рішення про запровадження моніторингу для всіх українських постачальників тепла, а також форму звітності щодо моніторингу, Комісія затвердила на своєму засіданні. Про це повідомляють «Олександрійські новини» з посиланням на офіційний сайт НКРЕКП.

«На сьогодні у Комісії відсутні дані ліцензіатів у сфері теплопостачання щодо показників якості наданих ними послуг. Таким чином, НКРЕКП не може в повному обсязі здійснювати свої обов’язки відповідно до чинного законодавства з питань забезпечення доступу споживачів до інформації щодо якості послуг у сфері теплопостачання, моніторингу функціонування ринків у сфері комунальних послуг, врахування якості послуг при регулювання діяльності суб’єктів природних монополій, в тому числі при ціновому регулюванні», - зазначено у відповідному обґрунтуванні ухвалених документів.

У звітах теплопостачальники зазначатимуть заплановані і незаплановані перерви у подачі тепла в хвилинах кількість перерв, що сталися з попередженням, без попередження або внаслідок гідровипробовувань системи. Звіт має складатись також із зазначенням форс-мажорних обставин які призвели до переви у теплопостачанні та інформації про винуватість у такій перерві теплопостачального підприємства. Також тепловики мають надати НКРЕКП інформацію про обсяги відпуску тепла та тривалість теплопостачання, кількість споживачів. Має вимірюватись і заноситись до звітності тиск та температура теплоносія.

У звіті щодо комерційної якості тепла, теплопостачальники мають вказати кількість звернень з надання доступу до теплових мереж та інформацію про проведення перевірки кількісних і якісних показників теплопостачання. У звіті вказується статистика щодо відповідей на письмові звернення побутових споживачів і щодо якості теплопостачання та кількості розглянутих актів-претензій за результатами перевірок.

Нагадаємо, раніше повідомлялось, що за інформацією НКРЕКП, в Олександрії міська влада підняла тарифи на тепло на 11-13%, хоча ціна на газ не зростала.

25 жовтня в Олександрії розпочато опалювальний сезон.

Потім стало відомо, що є проблеми із постачанням частини дев’ятиповерхівок та одного із комунальних закладів.

Іфографіка: сайт НКРЕКП.




0    1833     29.10.2018
Loading...


Коментарі (0)

Для додавання коментарів необхідно авторизуватися!