Новини

на попередню сторiнку

Таємні покупці оцінили "гарячі лінії" Олександрійського виконкому та райдержадміністрації

Таємні покупці оцінили

Оператори обласного контактного центру оцінили роботу "гарячих ліній" Олександрійського міськвиконкому та Олександрійської райдержадміністрації. Вони отримали, відповідно, "задовільну" та "низьку" оцінки за консультації щодо програми "Доступні ліки".

Про результати перевірки розповів директор обласної "гарячої лінії" Андрій Лаврусь 23 квітня, передає видання "Кіровоградська правда".

Згідно з легендою, оператор обласного контактного центру звертається на "гарячу лінію" райдержадміністрації чи міськвиконкому, представляється жителем міста або району і просить отримати консультацію щодо порядку та можливості одержання медикаментів за програмою "Доступні ліки".

Як відзначається, в Олександрійському міськвиконкомі заявнику надали "вичерпну консультацію" про те, як отримати ліки за державною програмою. Натомість, в Олександрійській райдержадміністрації такі роз'яснення не надали. У підсумку міська "гаряча лінія" показала "задовільний" рівень - 75%, районна - "низький" рівень - 49%.


Інфографіка: "Кіровоградська правда"

Фахівці також оцінили окремі аспекти роботи "гарячих ліній". Так, співробітники телефонної лінії Олександрійського виконкому не дотримувалися базових навиків спілкування, зате на 100% витримали стиль спілкування і повністю володіють необхідною інформацією про "Доступні ліки".

Ситуацію із "гарячою лінією" райдержадміністрації можна назвати дзеркальною. Дотримання її співробітниками базових навиків спілкування оцінили на 60%, стиль спілкування - на 85%, а от володіння інформацією про "Доступні ліки" - 0%.


Інфографіка: "Кіровоградська правда"

Фото: TechSee

0    845     24.04.2018
Loading...


Коментарі (0)

Для додавання коментарів необхідно авторизуватися!