Культура

на попередню сторiнку

Квест на знання історії міста та уроки програмування

Квест на знання історії міста та уроки програмування

Вже другий рік бібліотеки Олександрійської бібліотечної системи долучаються до Європейського тижня коду і проводять навчання та різноманітні змагання для місцевих школярів. У цьому році міські бібліотеки організували два заходи з програмування окремо для школярів молодшої ланки та для учнів 9-11 класів. 

Кожен рік з 2017 року на початку липня організація Meet and Code оголошує конкурс на отримання грантів на проведення подій, пов’язаних із програмуванням та кодуванням в рамках Європейського тижня кодування. Ініціатива Meet and Code проводиться за фінансування корпорації SAP, яка надає підтримку та забезпечує ресурсами неприбуткові організації. В Україні Meet and Code реалізується Ресурсним центром ГУРТ, що є партнером Глобальної мережі TechSoup. У цьому році Олександрійська ЦБС подала на конкурс шість подій, дві з яких були підтримані та отримали фінансування.

«Дуже велика конкуренція. Якщо перший рік, коли розпочиналася ця програма, на участь подали близько 90 проєктів, то в минулому році їх вже було понад 200, а в цьому році вже близько 500. Тому те, що ми подали шість подій і дві з них підтримано, я вважаю, це дуже добре», - зазначила директорка Олександрійської ЦБС Тетяна Троцюк. 


Перший захід в рамках Європейського тижня коду відбувся 7 жовтня в центральній міській бібліотеці. Це був квест для учнів 9-11 класів, який називався «Історія міста Олександрія через призму програмування». Кожна з команд на старті отримала свій маршрут із шістьма туристичними локаціями. Основне знаряддя квесту – смартфон. Дівчата та хлопці за підказками повинні були знайти пам’ятники Олександрії, зчитати за допомогою QR-коду історію їх відкриття та вирішити завдання з програмування чи розв’язати логічне завдання. З кожного отриманого шифру потрібно було скласти кодове слово і розкодувати його вже в бібліотеці, після проходження всього квесту.


Переможцем квесту «Історія міста Олександрія через призму програмування» стала команда учнів, яка прибігла до бібліотеки першою. Кожен з них отримав подарунок переможця – флешку, а учасники другої команди з відривом у три хвилини отримали подарунки у вигляді дзеркального кубика Рубика.

Друга подія, яку провели в рамках Європейського тижня коду в Олександрії, мала назву CodeFest 2.0 «Грай та програмуй». Захід проводився 11 жовтня

у дитячій бібліотеці ім. Ю. Гагаріна. Дві команди школярів молодших класів вчилися збирати роботів та програмувати.


«За допомогою сайту Code Combat.com і тих конструкторів LEGO, які в нас є і які ми за допомогою цього проєкту придбали, діти збирали роботів із самого початку з мінімальних деталей, потім програмували цих роботів, після чого самі ними керували. Друга команда школярів за допомогою цього ж сайту обирала собі героя і писала програму, як цей герой буде рухатися до своєї цілі: вверх, вниз, з перешкодами. Там є декілька героїв, діти обирають одного і вчаться програмувати — не просто натискають стрілочки, а прописують код програми і цей код виконує рухи, які дитина задала», - розповіла Тетяна Троцюк.


По завершенню навчання кожна дитина, яка брала участь у заході, отримала у подарунок флешку.

Також директорка Олександрійської бібліотечної системи додала, що бібліотека для проведення першого заходу отримала квадрокоптер, а для другого — додатковий конструктор LEGO, який надалі буде використовуватися для навчання дітей, що відвідують робоклуби.

Юлія Пастух

0    253     18.10.2019


Коментарі (0)

Для додавання коментарів необхідно авторизуватися!