Статтi

на попередню сторiнку

Мільярд на дороги

Мільярд на дороги

Понад 1 мільярда гривень заплановано на ремонти доріг в області цього року. Сьогодні дорожники працюють одразу на декількох напрямках – на дорозі до Дніпра та Кременчука. На допомогу незабаром стане і новітній асфальтний завод, потужності якого вистачить, щоб виконати масштабні плани з ремонту доріг Кіровоградщини.

Дорога що веде до Кременчука з Олександрії тепер схожа на нову автостраду. Навіть за радянських часів вона не мала такого вигляду. Таку ж дорогу тепер будують і на дніпровському напрямку.

«На цій дільниці робиться регенерація 18 сантиметрів. Потім буде вирівнюючий шар 10 сантиметрів, потім поверховий шар 5 сантиметрів», - розповідає Вадим Коюденко, начальник Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області.

Для дорожників тепер гаряча пора - всі тендери проведено, формальності узгоджені. Справа за виконанням робіт. Дорожники відмовились від латок доріг шматочками. «Взяли один напрямок, маршрут – дорога М 04 Знам’янка – Луганськ – Ізварине, від Знам’янки до кордону із Дніпропетровською областю, і працюємо на ньому», - пояснює новий підхід дорожників В. Коюденко.

Сьогодні в Україні реалізується амбітна урядова програма, про яку вже писала наша газета. Її мета - з’єднати якісними дорогами всі обласні центри країни. Для Кіровоградщини проблема якісних доріг є чи не найбільшою проблемою інфраструктурного рівня від якої залежить інвестиційна привабливість, швидкість роботи економіки та комфорт громадян. Іноді, якісна дорога – це ціна реального життя людини, адже по ній доставити у лікарню пацієнта якому терміново потрібна спеціалізована медична допомога, значно швидше.

На сьогодні близько одного мільярда гривень планується витратити на ремонти доріг в області. «Це кошти без фінансування від органів місцевого самоврядування. Тобто ті кошти, які виділяє наприклад місто Кропивницький чи місто Олександрія. Це тільки кошти державного бюджету і кошти, які сьогодні область отримала на дорожній фонд», - уточнює голова Кіровоградської обласної держадміністрації Анатолій Кузьменко.


Ремонтні роботи у розпалі. Напрямок зі Знам’янки на Ізварине планують завершити вже незабаром. «Ця дільниця дороги буде повністю завершена в середині літа. Частина дороги разом з об’їзною дорогою буде складати приблизно 77 кілометрів», - говорить А. Кузьменко.

Південний напрямок не має повного фінансування, адже дорога до Миколаєва це часткова турбота обласної влади сусіднього краю, проте свої зобов’язання область виконує і намагається перетворити цей «напрямок» у нормальну комунікацію.

«Те що стосується міста Кропивницький, до межі з Бобринецьким районом - це 33 кілометри - ділянка дороги буде також капітально ремонтуватись за такою ж технологією, як це робиться зараз на східному напрямку на місто Дніпро», - конкретизує терміни голова обласної держадміністрації.

Полтавський напрямок добудовуватимуть і після освоєння наявних коштів. Сьогодні там кипить робота, бо є відповідне фінансування на значний обсяг робіт. «Поки що ми маємо фінансування на 10 кілометрів. Ця робота буде найближчим часом завершена. Я думаю що десь до кінця червня місяця ми цю ділянку роботи завершимо», - повідомив голова адміністрації.

Для того, щоб виконати великі обсяги ремонту доріг, потрібні техніка, люди і асфальтова суміш. Завершується монтаж асфальтового заводу в Олександрії. «Відповідно ми вже на Кіровоградщині будемо мати три сучасних заводи, які нам дадуть більше можливостей для виконання робіт», - говорить А.Кузьменко.  За словами голови держадміністрації, після завершення освоєних робіт є можливість спробувати додатково залучити нові обсяги для ремонтів доріг із державного бюджету. Для того, щоб встигнути якісно і в потрібному обсязі спрацювати на цьому напрямку, необхідні виробничі потужності. Саме для цього і будуть мобільний асфальтний завод, що незабаром стане до строю і буде виготовляти асфальтну суміш і для дніпровського напрямку і для інших найближчих ділянок.

Збудували його дорожники на промисловому майданчику на мікрорайоні Байдаківський. Завод українського виробництва.


«Виготовляють завод у Кременчуці. Потужність його 160-180 тон за годину. Виготовляти можемо всі різновіди асфальто-бетону. Завод оснащений повністю всіма необхідними імпортними комплектуючими. Там і швейцарська броня, і італійська пневматика встановлена. Сировина буде повністю місцева. Бітум або білоруського, або кременчуцького виробництва. На заводі працюватиме десь 15 чоловік і плюс дорожники - десь 60 чоловік на цьому майданчику», - запевняє Олег Гончаренко, директор ТОВ «Автодор».

Цього року Кіровоградщина отримає зв’язок із Дніпропетровською та Полтавською областю новими дорогами, що будуються як державними так і приватними підрядниками. Основні роботи мають бути завершені влітку.

Текст і фото

Віктор Голобородько

0    191     24.05.2018


Коментарі (0)

Для додавання коментарів необхідно авторизуватися!